Graffiti Audio Pro
 office@audio-pro.ro  +4 0722 515 215
EN   Login

Termeni și Condiții

1. Introducere

Acest document (denumit în continuare Contractul sau Termenii și Condițiile) reprezintă condițiile utilizării site-ului audio-pro.ro (denumit în continuare site-ul sau magazinul) și condițiile plasării a unor comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi pe acesta sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Acest magazin online se adresează exclusiv persoanelor juridice. Ne rezervăm dreptul de a modifica acești termeni fără notificări prealabile.


2. Definire noțiuni folosite

a. Vânzător – este S.C. GRAFFITI PRO AUDIO S.R.L., persoană juridică de naționalitate română cu sediul social pe Str. Eroilor, Nr. 6, loc. Constanța, jud. Constanța și punctul de lucru pe Str. Caraiman, Nr. 38, loc. Constanța, jud. Constanța, având număr de ordine în Registrul Comerțului J13/1948/2009 și cod unic de înregistrare fiscală RO 25962809, care va mai fi numită în continuare și noi.

b. Client/Cumpărător – poate fi orice persoană juridică care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către vânzător, care îşi creează un cont în site și efectuează o comandă online.

c. Utilizator – poate fi orice persoană care navighează conținutul site-ului fără a avea un cont de client.

d. Contract – reprezintă acordul la distanță încheiat între vânzător și client, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a clientului. Contractul dintre dumneavoastră și noi se încheie în momentul în care comanda pe care ne-ați trimis-o va fi acceptată în mod expres de noi și veți primi, în acest sens, un e-mail în care vom confirma livrarea.

e. Site – magazinul online găzduit la adresa de Internet audio-pro.ro inclusiv subdomeniile acestui domeniu.

f. Comandă – este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și client prin care clientul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa produse prezentate pe site.

g. Produs – reprezintă articolul, în formă fizică sau sub formă de fișier electronic pentru calculator, care poate fi adăugat în coșul de cumpărături și comandat de către client.

h. Coș – secțiune din site care permite clientului să comande produse pe care dorește să le achiziționeze, la momentul adaugării sau la un moment ulterior.

i. Conținut – reprezintă:

  • informațiile de pe site care pot fi vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui dispozitiv electronic specific;
  • mesajele trimise clientului de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • informații legate de produsele și/sau prețurile practicate de vânzător;
  • date referitoare la vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

j. Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către vânzator, clientului, cu numerar sau prin utilizarea serviciilor procesatorului de plăți online agreat de către vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.


3. Comandă

a. Considerăm o comandă validă acea comandă confirmată telefonic sau electronic de către oricare dintre operatorii noștrii de vânzări.

b. Confirmarea telefonică este obligatorie pentru clienții noi (acei clienți care trimit o comandă pentru prima oară).

c. În cazul în care comanda clientului nu poate fi confirmată, din cauza imposibilității de a lua legatura cu acesta, utilizând metodele de contact telefonic sau prin e-mail, vânzătorul poate lua decizia revocării comenzii în termen de maxim 10 zile de la emiterea comenzii.

d. Valoarea minimă a unei comenzi valide este de 100 Lei (sau echivalent în Euro).


4. Preț produs

a. Prețul produselor afișate pe site este exprimat în Lei, conține TVA și nu include cheltuielile de transport, conform legislației în vigoare, legea privind comerțul electronic nr. 365/2002.

b. Pentru anumite produse sau categorii de produse pot exista oferte speciale, al caror preț este mai mic decât prețul normal de vânzare. Aceste prețuri sunt evidențiate pe pagina fiecarui produs, împreună cu reducerea acordată. Adițional, ca urmare a unui program de fidelizare, clientul poate beneficia de reduceri personale. Excepțiile de la aplicarea reducerilor personale sunt menționate de către vânzător.

c. Prețurile practicate pe site pot fi modificate fără o înștiințare prealabilă a clienților.


5. Plată comandă

a. Metodele acceptate de plată sunt:

  • Transfer bancar (OP).
  • Numerar / ramburs: se achită numerar la primirea comenzii livrate, fie prin curier rapid, fie prin reprezentanții vânzătorului sau la sediul acestuia.
  • Online prin card bancar (prin procesatorul de plăți online EuPlătesc).
  • PayPal.
  • În rate cu dobândă zero, numai cu card Alpha Bank și Banca Transilvania, la sediul vânzătorului.

b. Plata prin transfer bancar se va efectua către:

Beneficiar: Graffiti Pro Audio S.R.L.
Cod fiscal: RO 25962809
IBAN RO38INGB0000999907401424
Bancă: ING Bank

c. În cazul opțiunii de plată "Online prin card bancar" clientul este redirectat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde va completa datele cardului bancar cu care va face plata.

  • Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau la comerciant.
  • "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul clientului nu este transferată sau stocată, în nici un moment, pe server-ul magazinului.
  • Pentru plățile prin card bancar nu este perceput vreun comision adițional de la client.

d. Factura și celelalte documente vor fi emise după recepția și plata comenzii, în cazul celor cu plata ramburs.


6. Livrare comandă

a. Livrarea produselor se face numai pe teritoriul României. Metodele curente de livrare disponibile sunt:

  • prin ridicarea comenzii de la punctul nostru de lucru (Str. Caraiman, Nr. 38, Constanța) de către client, fără costuri de transport incluse.
  • livrare gratuită de către personalul vânzătorului, exclusiv în municipiul Constanța;
  • prin unul din curierii rapizi: Cargus, FanCourier.

b. Termenul de livrare pentru produsele aflate pe stoc este de 24 - 72 de ore de la confirmarea comenzii și, după caz, achitarea contravalorii facturii/proformei.

c. Pentru comenzile primite sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor legale, expedierea se va face în prima zi lucrătoare după acestă perioadă.

d. Detalii privind expedierile se pot afla din contul de client de pe site - secțiunea Comenzi.

e. Pentru alte detalii privind livrarea se poate contacta biroul local al transportatorului (pentru expedierile efectuate prin curier rapid), și pe noi pentru expedierile efectuate de personalul nostru.

f. Costul de livrare nu este inclus în prețul produsului.

g. Costul de livrare este menționat separat pe comandă (unde este aplicabil) și se achita vânzătorului.

h. Dacă la prezentarea la adresa indicată, clientul destinatar nu este găsit, se va proceda gratuit la o a doua prezentare în ziua următoare. Dacă nici de aceasta data nu este găsit clientul la adresă, se va proceda la informarea telefonică, în maxim 12 ore pe e-mail.

i. Pentru returnarea sau redirecționarea coletului către o altă adresă, clientul va plăti tariful indicat de reprezentatul curierului rapid. Pentru livrările facute de personalul nostru, vor exista maximum 2 încercări, în mod gratuit, după care se va proceda la anularea comenzii sau la ridicarea produselor de către client, după caz.


7. Returnare comandă

a. Returnarea produselor comandate se poate face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la livrare, folosind acest formular electronic.

b. Costurile de returnare sunt suportate de către client.

c. Daca pachetul ajunge la client deteriorat, recomandăm refuzarea acestuia și menționarea în scris a faptului către vânzător. În caz contrar, orice reclamație ulterioară nu va putea fi luată în considerare. Clientul nu va achita în acest caz vreo taxă de transport sau ramburs.

d. Produsele se pot returna doar în următoarele condiții:

  • ați primit alt produs decat cel comandat;
  • produsul este defect, caz în care se aplică prevederile garanției.

e. Nu constituie motiv de returnare a produselor comandate incompatibilitatea lor cu alte echipamente pe care le deține clientul. Recomandam citirea cu atenție a tuturor descrierilor și specificațiilor tehnice ale produselor afișate pe site.

f. Returnarea produselor software cu cheie USB și Madrix necesită o taxă de dezactivare a licenței în valoare de 100 Euro.

g. În cazul în care, din motive obiective, comanda nu poate fi onorată de către vânzător, acesta se obligă să returneze către client suma aferentă comenzii, prin ordin de plată în maximum 5 zile lucrătoare.


8. Garanție produse – detalii în pagina cu Termeni de Garanție.


9. Limite de responsabilitate privind achizițiile online

a. Vânzătorul nu este sub nici o formă responsabil pentru depășirea termenului de livrare a produselor. Comandarea produselor nu garantează livrarea lor în termenul afișat.

b. Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea comandării produselor incompatibile cu alte echipamente pe care le deține clientul. Decizia privind achiziția unui anumit produs din site revine în totalitate clientului. Recomandăm citirea cu atenție a tuturor descrierilor și specificațiilor tehnice ale produselor afișate pe site.

c. Imaginile produselor din site sunt cu titlu informativ și nu reprezintă un motiv de returnare a produsului în cazul in care nu corespunde cu produsul primit. Vânzătorul depune toate eforturile pentru informarea exactă a clienților și nu poate fi făcut răspunzator pentru eventuale daune provocate de inexactitatea imaginilor publicate.

d. Responsabilitatea asupra integrității produselor livrate aparține cumpărătorului, începând cu momentul expedierii acestora. Riscurile ivite pe parcursul transportului nu revin vânzătorului.

e. Valoarea maximă a obligațiilor vânzătorului față de clienții săi, în cazul nelivrării produselor sau a refuzului clientului de a primi coletul, dacă coletul prezintă deteriorări, este reprezentată de valoarea sumei comenzii în cauză.


10. Drepturi și obligații

a. Drepturile clientului: de a primi produsele comandate la valoarea și în termenul comunicate de către vânzător la confirmarea comenzii.

b. Obligațiile clientului: de a achita comenzile finalizate prin modalitățile de plată puse la dispoziție de magazin, de a nu furniza informații personale false sau incorecte, de a nu utiliza serviciile site-ului în mod ilegal, de a nu modifica/copia/distribui/publica informații disponibile pe site fără acordul scris al vânzătorului.

c. Drepturile vânzătorului: de a modifica conținutul site-ului fără vreo notificare prealabilă a clienților, de a publica/șterge recenzii ale clienților făcute produselor, de a nu onora și de a șterge comenzi ale clienților dacă există dovezi că aceștia și-au încălcat unele obligații.

d. Obligațiile vânzătorului: de a livra produsele comandate către client în termenul asumat la confirmarea comenzii.


11. Proprietate intelectuală

a. Întregul conținut al magazinului este proprietatea intelectuală a Graffiti Pro Audio SRL. Magazinul poate folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasarea comenzilor.

b. Utilizatorii/clienții magazinului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral site-ul, reproduce parțial și/sau integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrară intereselor vânzătorului, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

c. Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) sunt proprietatea intelectuală a Graffiti Pro Audio SRL. Întregul site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, societatea își rezervă dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.


12. Clauze finale

a. Acest Contract constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce privește obiectul oricărui Contract și înlocuiește orice alt acord, orice altă înțelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră și noi.

b. Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre care decurg din Contract.


13. Reclamații, Sesizări

Reclamațiile și sesizările cu privire la comenzi, produse sau alt aspect al site-ului se vor lua în considerarea doar dacă sunt trimise pe căi oficiale și anume prin formularul de contact din pagina Contact ori prin e-mail office@audio-pro.ro. Mesajul trebuie să conțină obligatoriu datele de identificare și de contact ale reclamantului, împreună cu descrierea clară și fără echivoc a situației reclamate. Datele personale ale reclamantului vor fi prelucrate în scopul unic de a răspunde la mesajul acestuia.


14. Soluționare litigii

În caz de litigii legea aplicabilă este legea română. Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. Soluționare litigiilor rezultate din tranzacționarea online se poate face apelând la platforma de Soluționare Online a Litigiilor (SOL). Clienții au dreptul, în eventualitatea unor nemulțumiri despre produsele vânzătorului, să se adreseze Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).